En liten Estelle

  2012-02-24 / 18:38:04 / Lycka /

Välkommen till världen lilla Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte! :)

Åh, de är så gulliga Daniel och Victoria och de är så himla fina tillsammans! Kikade på Daniels presskonferens igår där han talade om att en ny prinsessa var född. Som alltid blev jag alldeles rörd och tårögd, det blir jag alltid då jag ser honom eller Victoria. Jag önskar dem ett stort grattis och all lycka till att de nu fått en liten dotter! :)

Namnet Estelle tycker jag är mycket vackert och annorlunda. Dessutom hörde jag på nyheterna att namnet kommer från Stella och jag har ju en underbart söt liten kusindotter som heter Stella och hon är ju bara 9 månader äldre än lilla Estelle.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious