Haha, fy hunden! :)

  2012-02-10 / 19:11:28 / Vardag /
Pratade nyss med Jullan över skype. Det var så länge sen vi pratade sist och det går för lång tid mellan gångerna. Iallafall så var det jättetrevligt! Vi pratade om att vi ska åka och hälsa på Hilde i Oslo snart. :)

Sen pratade jag med Hildemor. Underbart! Det är alltid lika skoj att prata med henne! :) Haha, idag åt hon soppa. Det såg jag i webkameran. Så fick hon plötsligt bråttom till något och lämnade datorn och soppan en stund. Så hörde jag steg som närmade sig.. men nej. Det var inte Hilde minsann. Det var hunden Garbo. Han smög sakta fram till skålen.. och slurp, slurp var det enda som hördes. Jag försökte stoppa honom och skrek: " NEJ, GARBO! FY! STOPP! FY!". Men han verkade inte bry sig om min röst som kom ur datorns högtalare, utan smaskade vidare.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious