Ingen fredag utan plugg

  2012-02-17 / 20:20:13 / Plugg /
Tjohoo! Har skickat in B-uppsatsen idag och printade ut två ex och la i handledarens fack. Det blev bra, men det tog sin tid att få den printad på rätt sätt. Kostade väl en sisådär 200 riksdaler och en massa papper gick dessvärre åt då någon gjort en märklig inställning på datorn. Men sen fick jag till det och lyckan blev total, samtidigt som en märklig känsla av tomhet spred sig i kroppen. Vad ska jag göra nu? Vad händer? Det har ju varit ett sjukt tempo sedan jul, då jag gjort två omtentor och läst dubbelt (alltså i 200% + 2 omtentor). Nu ska jag bara läsa en kurs på helfart. Har nästan glömt bort hur det känns att "bara" läsa på heltid.

Men men. Idag och i helgen är problemet löst då jag har en hemtenta som ska in på söndag. Det är den sista uppgiften i kursen i kulturturism och jag kan stolt meddela att jag är godkänd på den första uppgiften. :)
Vad det innebär betygsmässigt vet jag inte då jag inte är särskilt bekant med betygssystemet. Det är A-Fx. Men jag är nöjd då jag klarade 16 av 20 poäng. Det är ju bara 4 poäng från full pott.

Det går bra nu och det är skönt att vara tillbaka på banan igen! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious