Lite skit i hörnen har väl aldrig skadat, eller?

  2012-02-02 / 20:13:46 / Vardag /

För någon dag sedan försökte ge mig på projektet att städa lite här hemma. Det var snudd på omöjligt då Sixten strejkade rätt rejält. Slangen hade för länge sen lossnat, och det var inte särskilt lätt att dammsuga samtidigt som jag fick hålla fast slangen så den inte for iväg. Nej, där tröttnade jag ur, gav upp och beställde en ny en.

Fick precis ett mail från Netonnet där det stod att min nya dammsugare är skickad. Jaaaaaa, snart kan det bli rent här igen! När jag ändå var igång beställde jag fruktkulor också, som ska ge ifrån sig en doft av frukt då man dammsuger. Det ska bli riktigt spännande! :) Jaja, hoppas det går fort att för den nya familjemedlemmen att anlända. Nu är jag trött på att dammråttorna kastar sig över en då man försiktigt tassar förbi dem, så han är mer än välkommen! :)

Bilden är från netonnet.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious