Slapp dag

  2012-02-16 / 21:04:19 / Vardag /
Igår kom Claudio över och fixade Officepaketet på min dator. Han är bra snäll han!
Sen gick vi över till honom och där bjöd han och hans tjej mig på världens godaste Risotto med kantareller och bacon! Amarone vart det också och till efterrätt fick jag tiramisou. Hur gott som helst! Sen fick han för sig att vi skulle shotta rysk sprit för att fira att vi nu är klara med B-uppsatsen! :)

Sen kilade vi över till mig så jag fick svira om och så gick vi till några tjejer i klassen och fortsatte fira! Det var en jätterolig kväll, men idag har det varit sängläge hela dagen.

Nu ska jag fixa iordning lite te och äggmacka och kika på biggest looser på tv:n.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious