Vårfräsch

  2012-02-13 / 19:19:52 / Vardag /
Idag har jag varit hos min frisör där jag fick håret fixat. Nu är jag ännu ljusare och det känns riktigt bra.
Snart är jag lika ljus som jag var innan jag fick för mig att bli mörk. :)
Efter frisören gick jag och min nya frilla till det lilla caféet här i byn. Vi käkade lunch med Anna, mysigt!

Fick veta att vi är mer eller mindre godkända på B-uppsatsen då vi får opponera på onsdag! Wieee!! :) Så jag har suttit och skrivit en eratalista (en lista med fel eller saker vi kunde ha gjort bättre). Den ska lämnas in tillsammans med en opponeringslista och en lista där vi skriver ner hur vi har fördelat arbetet. Så lite har vi kvar att göra.. men snart är det över och det börjar helt enkelt ljusna! :)

Wohoo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious