Blocket är bra!

  2012-01-26 / 22:55:41 / Vardag /

Kom och köp!

Jag skulle snart kunna titulera mig som bokförsäljare.
Har sålt en massa studielitteratur som jag inte längre behöver. Mindre onödiga saker här hemma och härliga klirr i kassan!

Idag var jag iväg och postade ett paket och sen mailade jag till tjejen som skulle ha böckerna. Hon var lite orolig att de inte skulle komma fram fort nog, så jag skrev att paket antagligen kommer fram imorgon.
Nu när jag öppnade mailen såg jag att jag fått svar.

"Åh tack snälla för all information och för att du fixade och kollade! -Vissa människor är helt enkelt guld värda. :)
Tack ska du ha, detsamma till dig med vidare studier/jobb!
Ha det så gott! Varma hälsningar"

Vad glad jag blev, det där värmde skönt i hjärtat mitt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious