Färdigpackad

  2012-03-23 / 12:28:13 / Resa /
Nu är jag i stort sett färdigpackad, men inte helt redo att åka vidare. Jag hade gärna stannat mycket mycket mycket längre. Jag gillar verkligen den här ön massor och jag kommer att åka hit igen. Hoppas det blir snart. :) Imorgon bitti tar jag båten över till Phuket och gör sällskap med pappa och co. På eftermiddagen går mitt flyg till BKK även om det känns trist att lämna Koh Lanta så ser jag fram emot att komma till storstaden igen. Jag älskar Bangkok och det ska bli riktigt najs att få några dagar där uppe! :) Pappa och co stannar en natt på Phuket innan de tar flyget hem till Sverige och våren.

Dagarna här på ön har mest spenderats på stranden. På dagarna har jag solat och badat massor och på kvällarna har jag myst vid någon strandbar. Härligt! I morse gick jag upp i hyfsad tid och skrev lite på hemtentan. Nu är det i stort sett bara två frågor kvar att besvara och så måste jag finslipa lite på de jag redan svarat på. Lyxade till det med en helkroppsmassage, utan happy ending, på stranden nu på eftermiddagen. Badade med pappa och vi pratade om hemresan. Det känns tråkigt att åka hem. Hem till ingenting. MEN, när jag plaskade där i vattnet tänkte jag på att jag ju snart ska iväg igen. Jag blir hemma i några dagar innan jag åker till min bästa vän Hilde i Oslo. Och där ska jag käka en massa räkor och riktiga crabsticks med BARA krabbor i. Hilde och jag brukar lägga dem på en macka tillsammans med majonäs, färskpressad citronsaft coh dill. Då är man i himmelriket! :)

Nu ska jag slänga på lite mascara på ögonfransarna och sätta upp håret i en liten minitofs och sen traska bort till pappa. Vi ska upp till Saladan och käka en sista middag tillsammans. Åh, vad jag älskar den här ön.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious