Flyget till BKK

  2012-03-03 / 07:16:00 / Resa /
Den obligatoriska "titta-ut-igenom-flyget-och-ta-ett-kort-bilden". Måste vara bland den största vinge jag sett. :)


Om det var gott om benutrymme? Nja, lite större plats hade väl inte varit dumt! ;)

Kände mig som en kung när jag susade fram mellan gaterna och bytte flyg i Amsterdam för några dagar sen. Kände mig så fri och det var så härligt! Det var jag mot världen och ensam var stark.


Hannah

Vad glad jag blir av att läsa din blogg.

Jag riktigt känner frihetskänslan genom dig och jag känner igen den. Saknar den. Fast jag känner mig fri här också emellanåt. Men det är en annan grej att ta sig iväg sådär. Thailand vore verkligen en dröm.

Pussis

2012-03-06 @ 07:11:36
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious