Håkans Bar

  2012-03-13 / 05:06:03 / Resa /
Kom till Phuket igår och vid tredje hotellet taxin körde till kom jag rätt. Pappa och co hade bokat en lägenhet, men var inte där då jag kom fram. Hotellpersonalen var väldigt snälla och låste upp så jag fick ställa in mina ryggsäckar. Sen satte jag mig och tog en öl på en bar i närheten medan jag väntade. Det var himla kul att se dem när de äntligen kom! :)

På kvällen tog vi en tuk tuk till Buffalo Steak House. Jag var så sjukt sugen på fläskfilé och hade nästan drömt om den. Haha. Ris är gott, men man blir lite less efter ett tag. Tuk tuken släppte av oss mitt på Bangla Road.. efter att chocken lagt sig vände vi om och tog en tuk tuk till Karon istället, där skulle ännu ett Buffalo ligga. När vi kom dit blev vi avsläppta precis utanför Håkans Bar. Han var där, så efter den grymt goda fläskilén gick vi dit och tog en varsin drink och jag firade ett VG på b-uppsatsen! Pappa babblade på med Håkan som om de kände varandra. Det var lite roligt faktiskt! :)

Åh ja just ja! Var till apoteket igår och fick en salva som jag ska smörja armarna med. Huden har tydligen kokat av värmen. :/ Jaja, ska smörja på iaf så kommer det att flagna sen. Men det bästa av allt är att jag kan bada som vanligt så nu ska jag ta mig ett dopp i poolen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious