Hemma i Svedala igen

  2012-03-30 / 07:57:58 / Vardag /
Jahopp. Då var man på svensk mark igen då. Det är kallt, regnigt och grått. Men, det gör inget. Sverige är bra ändå. :) Hade väl  inte tänkt så mycket på hur jag skulle komma vidare från Arlanda så det var nära att det blev en natt på en kall bänk på flygplatsen. Det tyckte inte min farbror var en bra idé då han läste det på facebook, så han kom och hämtade mig. Så här är jag nu, på spontanbesök. :) Väldigt trevligt eftersom det var väldigt länge sen jag träffade han och hans famllj.

Igår väckte han mig kl 13.45 och funderade om jag levde. Jag var helt färdig efter att ha varit uppe i 1 dygn och inte sovit mer än 2 timmar. Idag däremot vaknade jag med tuppen, pigg och glad. Jag gissar att jag är tillbaka i den svenska dygnsrytmen igen.


Hannah

Välkommen hem, gullet!!

2012-03-30 @ 21:15:24
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious