Hemtentadax

  2012-03-22 / 08:19:26 / Plugg /
Jahopp, då var det bara att bita i det sura äpplet och skriva hemtenta. Men.. heter det hemtenta när man inte är hemma? Kanske man ska kalla det för bortatenta, eller thaitenta? Jaja, ordbajseri here I come. När jag besvarat två frågor ska jag belöna mig med en kall Chang och när jag besvarat den tredje ska jag fasiken unna mig lite back and shoulder massage! Då har jag kommit halvvägs och får ta resten imorgon bitti. Hm, kanske borde belöna mig med något gott efter jag besvarat den första frågan också? Syrran sitter också här och pluggar. Hon skriver en bokrecension av en av Strindbergs böcker. Det verkar jättekul. Eller inte.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious