Lika som bär?

  2012-03-16 / 14:46:04 / Resa /
Här om dagen var vi på massage. Medan jag fick ryggmassage hörde jag plötsligt pappas röst utanför: "No, no. She is my daughter".  "Leally? No." (Really?), sa thaitjejen.

När jag sen kom ut från mitt bås förklarade pappa att hon trodde att vi var syskon. Haha, inte illa pinkat eftersom jag är 21 år yngre än pappa och jag ser ut som 12. :)

Dagen innan var jag där på fotmassage då massören plötsligt pekade på min mage och utbrast: "Babies?" "Yes, many", sa jag. "No, no... it´s a lot of potatoe chips", fortsatte jag. Min syster satt bredvid och vek sig nästan dubbel av skratt och sa "Johanna, det är nu som man ska ge henne en Toy, precis som i reklamen".


Hannah

HAHA det är verkligen så komiskt!!!

2012-03-17 @ 14:40:47
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious