Livet är vackert

  2012-03-20 / 14:13:35 / Lycka /
Jag bor granne med en helskön familj på 10 personer. Mamman och äldsta dottern bjöd in mig till deras bungalow och deras "bibliotek". De hade 25 pocketböcker och jag fick ta vilken jag ville. Mamman och jag pratade en del när vi satt på våra terasser och tittade mot havet. Hon hade rest runt i hela asien flera gånger och hennes barn har följt med sedan de bara var några år gamla. De är vana att bo enkelt och njuta av livet. Så vill jag också ha det, om jag skaffar mig en familj.

 



Hannah

Åh, jag med. Det låter ju fantastiskt. Njuta av livet till fullo, tillsammans med sina älskade :)

2012-03-21 @ 16:22:28
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious