What to do?

  2012-03-31 / 11:18:21 / Vardag /
Funderar på vad som händer till hösten. Funderar på om jag ska flytta till Örebro kanske. Har fått erbjudande om att gå på på visning av två lägenheter och jag ligger två och trea i kön, så jag ligger bra till. :) Ska ringa på måndag och höra vilken tid som visningarna är. Om det passar så åker jag och kikar! Ska ju till underbara Oslo och hälsa på min underbara Hilde! :)

Bye the way. Fortsätter med mitt ryggsäcksresande ett tag till. Stannar hos min farbror (låter märkligt att säga fabror då det skiljer ett år mellan oss.. men men.) till måndag och då tar jag tåget upp till dalarna och mamma. Ska skriva klart en uppgift som jag sköt upp under resan i Thailand. Sen på torsdag åker hon och jag till skogen och myser lite innan det är dags för lite helgjobb för min del. Som det ser ut nu, så åker jag till Oslo den 9e. Som jag längtar!



Hannah

Skoj med visning! Örebro är ju kanske lite roligare än Hyttan :)

Du får hålla tummarna för mig så håller jag tummarna för dig :)

2012-03-31 @ 12:51:51
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious