Big Brother

  2012-05-17 / 22:31:00 / Vardag /
Jag har igen tv. Eller jo. Det har jag. Men jag har inga kanaler sen åskan eller blixten eller vem det nu var av dem som slog ner i byn i tisdags. Det är lite ensamt på nått sätt. Tyst. Visst kan jag lyssna på musik.. men jag vill ha nått som pratar i bakgrunden. Kollade nyss på tv4play och där kunde man se på Big Brother. Det var ju inte så bra, för jag var tvungen å kolla på ett helt avsnitt. Det var tom så att jag har lust att kika på det som sänds ikväll. Men.. njae. Det blir nog sova sängen istället för jag ska upp och jobba i morgon.

Imorgon kommer en kollega in på jobbet med en LCHF-bok som hon har. Hon och hennes sambo kör 98% strikt och säger att de aldrig mått så bra som nu. Så varför inte? Jag har kommit fram till att jag ska testa det en månad till att börja med. Så får jag se hur det är och hur jag mår av det. Det är inte det att jag känner att jag är tjock och behöver gå ner. Nej, det är bara det att jag vill bli av med min "gravid mage" som jag fått av allt stillasittande och chips och godisätande. Det verkar vara lättare sagt än gjort, så därför tänkte jag lägga om kosten samtidigt som jag tränar. Så får vi se hur det går. :)

Var iväg en sväng till matbutiken och handlade. Jag tog bara de varor med mest fett i. Cremé fraiche, köttfärs, ostar, lax... Haha, har aldrig känt mig så lustig av att gå runt och faktiskt få köpa fet mat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious