Jag krymper!

  2012-05-29 / 20:46:29 / Träning och hälsa /
Nu har jag käkat LCHF sedan den 17e maj, men jag har fuskat lite grann med en del glas vin, mörk choklad och sånt där. Här om dagen vart jag så sugen på smågodis så jag var tvungen att köpa en påse. Igår vart jag bjuden på en baguette så jag åt den. Men men. Man kan inte vara helt strikt, för då funkar det inte i längden tror jag.

Hur som helst, idag har det gått en vecka sen jag mätte mig första gången och jag krymper! Förra gången jag mätte mig så hade jag bara krymt på några ställen.. men nu är det på alla! :)

Så här mycket har jag minskat på en vecka:

Midjan (under navlen): -3 cm
Över naveln (magen): -3,5 cm
Höger lår: -1,5 cm
Vänster lår: -1cm
Rumpan: -2cm
Midjan (det smalaste stället): -3cm
Bröst: -2cm

Tjohoo!

Ja just ja, har glömt att säga att jag vägde mig när jag kom hem från min Thailandsresa, bara för skojs skull. Det var inte kul att se att jag gått upp, men det var nog inte så konstigt. Jag drack öl på stranden i stort sett varje dag under en månad. Åt en massa god mat och bara slappade. För 5 dagar sen vägde jag mig hos en kompis och då hade jag visst gått ner nästan 4 kg. Det är inte illa pinkat! :)

Jag ska väl kanske tillägga för er att jag inte har som mål att gå ner en massa kilon. Jag har inte behov av det då jag redan är ganska så liten och nätt. Däremot vill jag få bort en massa överblivet fett som hamnat på magen som kommit sen jag började plugga och fick ett rätt så stillasittande liv. Sen har jag ätit en hel del skit också, som säkert gjort sitt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious