LCHF?

  2012-05-16 / 13:43:17 / Träning och hälsa /
Funderar starkt på att lägga om kosten och köra LCHF. Inte som en diet, men som en livsstil. Det är slut på chips, snacks, godis å skräpmat när som helst. Men en dag i veckan kan man få ha som en lyxdag så man får äta lite som man vill. Sen har jag tänkt att äta lite lite kolhydrater ibland. Mamma och hennes karl har kört strikt LCHF ett tag men de blev så hårda i magen.. å det lät inte så kul. Nu kör de med lite lite kolhydrater ibland och det funkar. Båda har gått ner och håller vikten. :)

Sen har jag gått med i Funnbeat.se också. En bra träningssite med olika träningspass man kan välja mellan. Så kan man sen kika i sin kalender och se hur mycket man tränat och känna sig stolt! I måndags började jag ett 6 veckors långt träningsprogram som fokuserar på mage. Jag kör situps och antalet ökar för varje vecka. Jogga har jag också börjat med. Var ute och sprang några ggr förra veckan, men jag sprang på för hårt underlag så benhinnorna började värka. Har vilat lite från det och promenerat istället. Nu börjar det kännas bättre så imorgon ska jag ut och springa igen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious